A fejlécet és a designt én készítettem. A kódok viszont Roxanatól vannak. Kérlek, ha bármi problémád van vele, azt kulturáltan add a tudtomra.

2015. december 19., szombat

Díj #2 #3

Nagyon szépen köszönöm a díjat Delilah Florence Poole-nak!

Tennivalók:
  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
  • Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
  • Ha tetszik, hagyj nyomot magad után, hisz ennyit megérdemel főleg, ha a tetszésedet is elnyerte! Ha nem, akkor ezt kihagyhatod.
  • Írj három dolgot, ami tetszett a történetben vagy az íróban!
  • Írj két dolgot, amin viszont még javíthatna! Ennél a lépésnél figyelj, hogy ne legyél bántó és a tanácsaid építő jellegűek legyenek.
  • Írj egy kis ajánlót, hogy mit gondolsz összességében a blogról, kinek ajánlod stb.
  • Küldd tovább embereknek, de figyelj, hogy legyenek köztük olyanok is, akik szerinted jól írnak, de nem kapnak elég figyelmet. Kérlek, figyeljetek arra, hogy aki már rengetegszer megkapta, ne kapja meg újra!
3 dolog, ami tetszett a történetben/íróban:


még nem volt elég időm arra, hogy elolvassam a blogot, de pótolni fogom a szünetben (legalábbis tervben van)
2 dolog, amin még javíthatna:
Ajánló:
Akinek sok-sok szeretettel tovább küldöm a díjat:



Nagyon szépen köszönöm a díjat FantasyGirl-nek!
Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  • Küld tovább a díjat egy különleges bloggernek!
  • Írj öt dolgot az illetővel kapcsolatban, arról, miért pont őt választottad!
  • Reagálj a rólad írt öt pontra!
  • Ha nem tudod továbbküldeni, írj egy levelet a díj kitalálójának!

A különleges blogger, akinek a díjat küldeném:
Azért pont őt választottam, mert...
  • a történeteit olvasva úgy érzem, hogy az én szókincsem is fejlődik.
  • nélküle sohasem kezdtem volna bele a Lélektársak olvasásába, pedig azóta ez a kedvenc könyvem, és már el sem tudnám képzelni az életem nélküle, tekintve, hogy nagyon sokat segített abban, hogy elfogadjam, az igaz szerelemre megéri türelmesen várni, és hogy minden csalódás csak a megfelelő emberhez vezet...
  • a története fanfiction ellenére is egyedi, és bár néha sokat kell várni a friss részekre, ez csupán azért van, mert nem ad ki a kezéből elnagyolt munkát.
  • kitartó, és a tanulás ellenére sem hagyott fel az írással.
  • Victor Benedict!
Pár szó a rólam írtakról:
  • Esküszöm, megkönnyeztem az általad írt pontokat! Még mindig borzasztóan hálás vagyok azért, amiért annak idején válaszoltál a levelemre, és örülök, hogy azóta barátok lettünk, hogy már élőben is láthattak és hasonlók... nagyon sokat jelent. Már el sem tudom képzelni, hogy írjak Maryről, amit szintén neked köszönhetek, örülök, hogy annak idején rákérdeztél, lenne-e kedvem egy Útvesztő fanfictionhoz. <3 
  • Köszönöm, hogy én lehettem ennek a díjnak a második tulajdonosa!
ui.: aki még nem olvasta volna a legfrissebb részt: 6. fejezet: Nemes a lelked

2 megjegyzés: